Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

10 lipca 2012

Witam Was kochani!
W Starplazie czeka na Was nowa kolekcja Limited Edition. Zazwyczaj nie kupuję tam nic - ubrania są zazwyczaj lekko tandetne i zbyt kolorowe . Tym razem jednak pokusiłam się aż na trzy rzeczy. Ogłaszam więc mini konkurs: kto zgadnie co dokładnie kupiłam? Osoba, która trafi zdobędzie 10 SD ; ).
Dzisiaj pokażę Wam również moją nową stylizację. Po raz pierwszy używam tej wspaniałej sukni, w odcieniu bardzo delikatnego błękitu. Do stworzenia pasującej do niej stylizacji zbierałam się już od dawna, ale jednak efekt nigdy mnie nie zadowolił. Myślę, że dziś choć po części mi się udało.
Typowo zestawiłam ją z czernią - kurtką, stworzoną z kamizelki i króciótkiego blazera ELLE, ażurowymi szpilkami oraz torbą, która nadaje setowi casualowego, miejskiego stylu. Seksownym elementem są lekko wystające spod delikatnej sukienki paski od pończoch, które uwielbiam dołączać do różnych stylizacji.
diy jacket (blazer ELLE + leather vest BONJOUR BIZOU),
dress IT GIRLS, casual bag GUCCI, high heels NICHOLAS KIRKWOOD,
belt APRES SKI, hat BONJOUR BIZOU %.

_______________________________________________


Myślę, że stylizacja przypadła Wam do gustu.
Być może nie jest ona specjalnie twórcza, aczkolwiek uznaję ją za godną uwagi. 
WiktoriaAvril

_______________________________________________

Przypominam o mini konkursie:
ZGADUJEMY, KTÓRE TRZY RZECZY LE KUPIŁAM!
10 SD czeka. 

1 komentarz:

Izus pisze...

Też mam tą sukienke jest cudowna i bardzo przydatna :P
iizuuniaa