Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

08 lipca 2012

"New RIO"

Witam was ;3.  Tak, tak wiem, nie było mnie długo. Po prostu nie chciało mi się tu pisać, ponieważ to nie ma sensu.. No ale ok. Dzisiaj złapała mnie rano wena i zrobiłem stylizację. Jest słaba, lecz chcę wam pokazać :D Ostatnio miałem bardzo zajęte dni.. Jestem załamany chociaż są wakacje! ;c
Byłem dziś nad rzeką, jeżeli można to tak nazwać bo to bardziej coś ciekawszego.
Nie  mam siły się rozpisywać, ani czasu. Szkoda, że Kate, Bellla, Shao nie piszą wgl. na blogu.. Czekałem na ich posta, ale się nie doczekałem i dodałem sam! -,-Oglądajcie stylizacje.
 Kurtka- RIO
Top- RIO
Naszyjnik- Archive
Pasek- Moschino Tribute
Spodenki- RIO
Torebka- Wotw
Okulary- Fallen Angel
Buty- RIO

Podoba wam się?
 


7 komentarzy:

Mr.Piotrek pisze...

Świetna stylizacja, bardzo dobre buty na upalne dni ;)

Kate-Tunstall wyjechała na wakacje, przecież to widać, że nie wchodziła na sd od tygodni.

martunia29 pisze...

Bardzo podoba mi się ta stylizacja.
Świetne połączenie kolorystyczne

Nieudana pisze...

Ja sądzę , że torba z całego tego kompletu jest najlepsza. Podobają mi się jej złote wykończenia.


Sadze , że cała stylizacja jest motywowana właśnie lekkim brązem , czernią , zielenią i złotem. Bardzo mi się podoba. Wszystko ze sobą świetnie współgra.

Marysiasuperkro

funkyxpunky pisze...

Nie zachwyca mnie . Może to przez te buty .. Skoro dodałeś kurtkę, to dlaczego połączyłeś ją z letnimi klapkami xd

kolory są świetne.

Martyna/SweetMattina pisze...

Mnie się tam podoba ;>

Dominik .. xd ; ] . pisze...

Wiem, że Kate jest na wakacjach a reszta? !

Ta, kurtka i letnie buty. No dziwnie ale jednak ciekawie :)

oliwcia_paris pisze...

Wiesz, że uwielbiam! <3 I te klapecki, ehehehehe :3