Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

12 lipca 2012

"It's hard to look right, at you baby"

Witajcie! :3 Dzisiaj słabiutka pogoda, normalnie masakra. Leżę przed telewizorem, a na kolanach mam laptopa :) Do stylizacji skłoniły mnie te nowe buty i spodenki. Moim zdaniem całość wygląda bosko. Nie wiedziałem, która bluzka więc są dwie wersje ;]. Nie mam zamiaru dłużej milczeć i powiem prosto wam w "oczy". Ten blog z początku bardzo mi się podobał, byłem zachwycony tym, że mogę na nim pisać. Ilość komentarzy była niesamowita, a teraz gdy zostałem tu na stałe.. te komentarze zmalały, statystyka zapewne też. Wszystko jest do d*py. Normalnie szok! Jak na razie piszę tylko ja i koleżanka WiktoriaAvril... a co z właścicielką albo z Shao? Co do Kate to ona jest na wakacjach, Shao od paru miesięcy nie odwiedza stardoll, a Bella jest codziennie na stardoll, ale nie chce jej się napisać.. Pewnie po tym co napisałem wywalą mnie z bloga, ale no sorry, nie mam zamiaru tego więcej trzymać w sobie.. 
            CZAS NA STYLIZACJĘ :
Wreszcie zmieniłem swój makijaż! :D

Kurteczka-Rio
Bluzka(1)-Rio
Bluzka(2)- No name
Pasek- Special Offer
Spodenki- Mr.
Torebki- B'Bizou, Mr.
Buty- Mr.

I jeszcze piosenka, która bardzo mi się podoba :)

I jak, spodobała wam się stylizacja i piosenka ?

Rozumiecie może teraz, co ja czuję na tym blogu.. 
Pozdrawiam, Dominik :)

13 komentarzy:

martunia29 pisze...

Bardzo ładna stylizacja, ja osobiście wchodzę na tego bloga tylko by obejrzeć twoje stylizacje :D

Izus pisze...

Ja oglądam tylko bo zrobiłam sobie wolne od komentowania ;p
iizuuniaa

Mr.Piotrek pisze...

ODDAWAJ MI TĄ KOSZULKĘ Z SOWĄ, MRAH *U*
Oczywiście druga stylizacja jest najlepsza ;)

Tynka (jaka-gwiazdka) pisze...

obie świetne. tak to jest z blogami modowymi.. u mnie tez z 840obs noże 5 osób komentuje..

Madzia17x pisze...

Wolę stylizacje z sówką, ale pierwsza też jest świetna :)

Dominik .. xd ; ] . pisze...

Wow, wreszcie napisały osoby o których nawet nie myślałem! :P

Miło mi bardzo, teraz chyba codziennie będę dodawał stylizacje :)
Ps. Jak mnie nie wywalą oczywiście.. XD

oliwcia_paris pisze...

JEZU JEZU BOSKO!!!

Mr. Adam pisze...

obie są świetne, jednak chyba bardziej podoba mi się ta z sową :D a no i dobrze, że napisałeś to co dzieje się na blogu. to nie fair jednak wiele osób tak ma :/ właściciele olewają bloga, a wtedy redaktorzy robią co im się podoba.
a co do piosenki haha świetna jest!

Sebastian pisze...

Obie ładne, ale drażni mnie dziecinny wygląd twojej dolki, pomyśl nad czymś czarnym i takim co podkreśli kości, chodzi mi o makijaż.

Dominik .. xd ; ] . pisze...

@Sebastian
Ok, dziękuje za pomoc :):)

@ Mr. Adam
Wiem, zgadzam się ze wszystkim :3

funkyxpunky pisze...

Stylizacja bardzo mi się podoba.Jest taka lekka. Masz racje czasami na blogu powiewa nudą - brak stylizacji przez jakiś okres , ostatnio nie było przez kilka dni . Całe szczęście ,że Ty dodajesz , bo nie wiem czy wchodziłabym tu tak często C :

Xylo pisze...

Piosenka oczywiście fajna, choć słyszałam ją tysiące razy. Stylizacja bardziej podoba mi się ta z sową, ta pierwsza jest taka nudna ;/

MissMiki2 pisze...

Bardzo ładne stylizacje, szczególnie ta druga :3
A piosenkę kocham ^u^
MissMiki2