Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

27 czerwca 2012

"The silence you do not win"

Witam niby wszystkich..;) Ostatnio bardzo mało naszych redaktorów dodaje posty.. Widzę większość moich, które was chyba nudzą. Jest mi zarówno przykro, gdyż jak dołączyłem do bloga miałem nawet do 8 komentarzy... a teraz 1-3 to jest cud. Blog strasznie podupadł, a szkoda bo jest świetny. Reklamy już wykupiłem wcześniej, i dały nam obserwatorów i trochę komentujących, ale tylko na jakiś czas.
Oczywiście może jest tak, że sporo was tu z nami, lecz nie komentujecie tylko oglądacie. No niestety, do komentowania was nie zmuszę hehe. Stylizacja zrobiona wczoraj, ale nie dodawałem bo nie chcę aby był rząd moich postów, czekałem na innego posta od innej osoby. Nie doczekałem się więc pokazuję swoją nową stylizacje. Na drugiej wersji nie pasują mi buty, bo mają sporo warstw ale trudno.. Co do tej torebki, to nie wiedziałem gdzie ją umieścić. Zapraszam do oglądania te osoby, które jeszcze "może" z nami są : D 
PRZYPOMINAM O LOTERII, LINK W PASKU BOCZNYM :)
Marynarka- Projekt "AniGlem"- polecam, różne kolory i tylko za 3sd :D
Bluzka- Wotw
Naszyjnik- Gucci
Kostium- Young Hollywood
Pasek- Dawna oferta..
Okulary- B'Bizou
Torebka(1)- Dvf
Torebka(2)- Givenchy Tribute
Buty(1)- Chanel
Buty(2)- Chanel x2

Podoba wam się ?
Mam nadzieję, że doczekam się od was komentarzy.. pozdrawiam Dominik :)

4 komentarze:

Izus pisze...

Ja na przykład nie komentuje, ale za to oglądam ;P
iizuuniaa

Bella.996 pisze...

Ładne to ombre na marynarce <3

Angry Cookies ♥ pisze...

Ja tak samo robię na większości blogach-nie komentuję tylko oglądam,ponieważ poziom mojego lenistwa jest tak wielki ze nie chce mi się kliknąć zwykłego ''komentarze'' ;D
Stylizacja nr.1 jak dla mnie lepsza
^^

Mr.Piotrek pisze...

Ciekawa stylizacja, najlepsza 2 ;)
Kocham ten żakie ooooombleeee *u* XD