Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

29 czerwca 2012

Now I'm mature girl!

Witajcie Kochani! 
Mam dzisiaj bardzo dobry humor, ponieważ poznałam wyniki egzaminów. Wszystko poszło tak, jak chciałam, tak więc myślę, że już od października będę dumną studentką.
Przed wyjściem zrobiłam stylizację, w której wykorzystałam genialną, skórzaną kurtkę JPG. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Postanowiłam przekornie zestawić ją z kwiatową tuniką, którą założyłam jako sukienkę. Pieprzu dodaje opaska z kolcami, inspirowana tą z TopShopu. Cieniutki pasek ma strukturę wężowej skóry, jednak nie gryzie się z motywem sukienki, wręcz go podkreśla. Seksownym akcentem jest wystający "pas do pończoch" zrobiony z szelek. Zakolanówki i ciężkie lity świetnie współgrają i nadają wyglądu "ostrej laski".
Hairband Miss Sixty, Spike hairband nn, leather jacket Jean Paul Gaultier,
floral dress BBizou (sh), suspenders BBizou %, belt Tingeling,
socks Evil Panda, litas Archive, platforms Fallen Angel (sh).

__________________________________________________________

Mam nadzieję, że moje stylizaje Was nie nudzą ; ).
Myślę, że dzisiejszy set przypadł Wam do gustu.
Pozdrawiam cieplutko, WiktoriaAvril

5 komentarzy:

funkyxpunky pisze...

Tą kurtkę również pokochałam od pierwszego wejrzenia :3 . Bardzo mi się podoba to zastawienie romantycznych kwiatów z mocną kurtką . Wspaniale !

Paula2323 pisze...

Mówisz, że od pierwszego wejrzenia... Stylizacja ładna :)

Milena pisze...

Stylizacja bardzo fajna. Mam tylko jedno pytanie. Czy znajdę hdzieś jeszcze ta opaskę z kolcami ?? Baardzo mi się podoba . :c

WiktoriaAvril pisze...

Chyba będzie ciężko, ponieważ była ona w jakiejś ofercie specjalnej parę miesięcy temu... Nie wiem, czy da się ją sprzedać.

Mr.Piotrek pisze...

Też kocham tą kurtkę *u*
A stylizacja bardzo ładna ;)