Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

28 czerwca 2012

I'm BACK.

Witam Was kochani po bardzo długiej nieobecności.
Spowodowana ona była potrzebą odreagowania maturalnych stresów. Poczułam jednak ogromną chęć powrotu na bloga - brakowało mi dzielenia się z Wami moimi stylizacjami.
Dzisiejszy zestaw jest bardzo w moim stylu - połączenie dziewczęcości z rockowymi i/lub militarnymi dodatkami. Wybrałam śliczną marszczoną spódniczkę, którą zestawiłam z bieliźnianym kremowym gorsetem. Ten top to hit tego sezonu - pasuje niemal do wszystkiego,a setom nadaje ciekawy romantyczny i lekki charakter.
Militarna parka świetnie kontrastuje ze słodką bazą. Poza tym uwielbiam zestawiać takie dwubiegunowe rzeczy. Do całości dodałam kapelusik oraz czarne dodatki. Wydaje mi się, żę te nieziemskie koturny z ćwiekami bardzo dobrze pasują do całości. Mamy tutaj rock, eklektyzm, niewinną romantyczność... Mimo takiej stylowej rozbieżności wszystko współgra i się nie gryzie.

hat BBizou jacket Alberta Feretti (sh) corset top Pretty in Pink
skirt Pretty in Pink (sh) bag Rio
wedges BBizou (sh) round glasses Bestly


______________________________________________


Mam nadzieję, że stylizacja Wam się podoba.
Czekam na Wasze komentarze - każda opinia jest dla mnie ważna!
Pozdrawiam, WiktoriaAvril ; *


5 komentarzy:

Smuack pisze...

ślicznie ;> Wszystko tak współgra ze sobą. cieszę się że wróciłas, brakowało mi ciebie tutaj :) Jak matura poszła?

WiktoriaAvril pisze...

ufff, dopiero jutro wyniki! Nie mogę się doczekać ; ). Ogólnie jestem z siebie zadowolona.
Dziękuję za miłe powitanie ; *

Smuack pisze...

to dobrze :) Nie musisz dziękować, poprostu robisz śliczne stylizacje <3

funkyxpunky pisze...

Totalnie mój gust ! Wszystko wspaniale współgra + moje ulubione włosy , czekam na nie .
Również przepadam za tymi butami C :

Xylo pisze...

Ładna. Od razu na tym blogu zrobiło się tak jakoś cieplej jak wróciłaś :)