Drogi czytelniku! Pamiętaj, że blog powstał z myślą o Tobie i jeśli skomentujesz choć jeden post, wiedz, że jesteś naszą największą motywacją do dalszego pisania.

25 czerwca 2012

"Eating crisps"

Witajcie;3. No nie było mnie do niedzieli, gdyż miałem krótki wyjazd na mazury. Stylizacja zrobiona po powrocie ze szkoły, właśnie mi pomogła moja koleżanka Patrycja. ;p Wczoraj upał, aż się opaliłem, a dzisiaj w kurtce -,-. A w szkole po próbach mam wszystkiego dość, lecz faza jest zawsze - z mojej "koleżanki" XD Ta kurtka z mojej stylizacji jest normalnie Booskaaa i musiałem ją wykorzystać :)
Okulary- B'Bizou, Riviera
 Kurtka- Antidote
Bluzka- Evil Panda
Pasek- Tingeling
Spodenki- Mr.
Bransoletka- Pretty In Love
Buty- Evil panda
Podoba wam się ?

4 komentarze:

Paula2323 pisze...

Kurtka bardzo ładnie wygląda, całość bardzo mi się podoba :)

kifot pisze...

ładnie :P

kifot

funkyxpunky pisze...

Świetnie dobrane .

Pan Mr.Picia pisze...

Kocham *u*